11/11-17

Idag har Daniel och jag nio månader tillsammans! Herrejesus vad tiden går.
(null)

Jag har visst inte skrivit något här sedan i somras och sen dess har det hänt mer än jag någonsin hade kunnat föreställa mig. I slutet av augusti hittade vi vårt drömhus som vi la bud på och sedan skrev på kontrakt samma dag. Två dagar senare fick vi också reda på att vi ska bli föräldrar. Herregud, vad hände där lixom? Det var inte jätteplanerat men fruktansvärt roligt 👶🏼❤️ Så i slutet av april förväntas denna lilla krabat dyka upp i våra liv. 
I september började jag även jobba på förskola, att byta jobb var verkligen välbehövligt men ett stort steg för mig. Det blev lite tufft med tanke på hur jag mådde på grund av graviditeten men nu känns allt riktigt bra! Vi har en lite spretig barngrupp men jag trivs ändå super ☺️ 
Efter önskemål om att uppdatera lite oftare så ska jag nu göra ett litet försök till det 🙈

(null)
TB bjöd på avslutningsfest 👌🏼
(null)
Favoritrummet i huset
(null)
Alviksgatan 1 🏡
(null)
Vårt lilla hjärta ❤️
(null)
👶🏼
(null)
Fick finaste gravidsmycket av Emelie och Viktor 💕
(null)
Namngivelse för finaste Kelvin 💕


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0