22/12-17

Wow vilken härlig dag. Både Daniel och jag har varit lediga vilket har varit riktigt skönt! Vi har hunnit städa, handla, slå in julklappar och baka julgodis. Jag kände att det var bra att få denna extra dag ledigt för att slippa den värsta julstressen och det har funkat perfekt. Ingen stress alls ☺️ Imorgon ska vi ner på stan en sväng för att kolla lite affärer bara för skojs skull och på kvällen klär vi granen hemma hos hans föräldrar. Jag älskar julen ❤️❄️

(null)
Fick en jättefin blomma samt ljuslyktor av föräldrarna och barnen på jobbet. Så tacksam!
(null)
Bebis fick hem lite kläder som vi inte kunde låta bli att  beställa. Helt underbart fina 😍 Och de små tofflorna fixade Josefin till mig. Älskar dem!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0