Onsdag 3/2

Idag var tanken att ta mig ut på en morgonpromenad men halsen känns inte riktigt okej, speciellt inte på morgonen.. Så hela förmiddagen latade jag mig framför tvn, tog mig endast upp för att göra lunch och frukost! Vid ett tog jag iaf tag i mig själv och gick bort till Midgård för att jobba. Klarade den lilla promenaden rätt bra! Jobbade endast i tre timmar. Fick ett superbesked om gårdagens missade redovisning i Kalmar, ingen komplettering!! Mådde skit igår över att vi missade den och var jättenervös för vad lärarna skulle ge oss för uppgift.. Så blev verkligen glad och fick massa ny energi haha! Det ledde till att jag fick en massa gjort här hemma. Diskade, tvättade, städade och rensade i gamla grejer! Efter det unnade jag mig lite hemmaspa, tog hand om ansiktet, naglarna och händerna framför Mästerkocken. Nu är jag dock helt slut så ska bara invänta att Jesper kommer hem sen ska jag krypa ner i sängen 😁





Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0