När man är sjuk

Idag har varit en jobbig dag! Hostan tar kål på mig. Trotsade iaf min förkylning och tog mig till skolan 8.15, fixade till en uppgift från förra kursen och sen skrev ner lite tankar inför C-uppsatsen som vi ska börja med nu. Är riktigt nervös och stressad redan nu. När jag kom hem igen handlade vi och sen sov jag en stund för att få slippa hostan 😷 Efter ett samtal tog jag dock tag i mig själv och svängde förbi fritids och sedan TB. Blev kvar i typ två timmar, fick kaffe och glass och lite skitsnack samtidigt som jag fick massa viktiga papper ifyllda. Räknade ihop att jag jobbat 191,5 timmar denna månad 😅 Och ändå var jag inte den som jobbat mest! Vilket tyvärr innebär att jag förlorade vår tävling haha..
Nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta kolla på Reign, så bra serie 😍



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0