Nyårslöften - hur har det gått?

Mina kära vänner klagar på att jag inte skriver något här så idag tänkte jag ta tag i den saken!

Innan nyår så satte jag lite mål inför 2016. Tänkte att jag ska skriva lite om hur det går, mest för att påminna mig själv! 

Äta mindre kött
Detta har gått jättebra, hemma äter jag inte kött mer än max två gånger i veckan 😊 Under praktiken blir det dock mer kött då jag inte bett om vegetarisk mat.

Börja spela fotboll igen
Efter mycket om och men så tog jag äntligen tag i det! I början av året kändes fotbollen väldigt långt bort men jag är så nöjd att jag börjat igen. Det är så himla kul!

Ge allt på C-uppsatsen
Inte börjat med den än

Gå ner 3,5 kg
Har inte uppnått detta än men det är inte allt för långt borta!

Inte dricka alkohol så ofta
Jag dricker väldigt sällan 👌🏻

Springa en mil
Än så länge har jag inte tagit tag i det där med att springa så jag har en bra bit kvar! 😅

Träna minst tre ggr i veckan
Har funkat vissa veckor men sen jag kom igång med fotbollen så hamnar TR lite åt sidan. Min kropp måste vänja sig vid fotbollen först haha..

Minska på sötsaker
Funkar inte alls just nu haha! Behöver en riktig detox för att bli av med suget tror jag.. 🍭🍬🍦

Spara undan pengar varje månad
Funkar bra! Har kunnat lägga undan en hel del! Denna månad la jag undan 5000kr tror jag. Så bra!! 💰

Köra mindre bil - ta cykeln
Nu under praktiken har jag tagit cykeln varje dag! Försöker att ta cykeln så ofta det går och jag tycker att jag lyckas bra med det. 🚲




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0