Hello

I två dagar har jag nu legat på soffan.. Jag som trodde jag var påväg att bli helt frisk. Kanske lite väl ambitiöst att köra pang på med träningen. Efter att ha kört Body Attack vaknade jag upp på onsdagen men ont i halsen och så kände jag mig allmänt hängig. Orkade mig ändå iväg till skolan och fick finbesök av Emelie och Sabina på kvällen. Vi försökte köa oss in på elevens utförsäljning men vi gav upp när kön knappt rörde sig något alls på typ 30 min.. Så vi gick tillbaka till mig för en kopp te och lite skitnsnack ☺️
På torsdagen vaknade jag upp och kände mig ännu värre. Migrän från helvetet och jätteont i halsen 😓 Försökte sätta mig vid tvn men kräktes av migränen så det var bara att lägga sig och försöka sova lite till. Det hjälpte lite men jag hade huvudvärk kvar hela dagen. Halsen kändes också bättre på dagen men det kom såklart tillbaka framåt kvällen. Det enda jag gjorde igår var att shoppa på eleven, vi kom in! Hittade en del bra saker faktiskt. Mer orkade ja inte så det blev tyvärr ingen fotboll. Så tråkigt 😪 
Idag skulle jag egentligen varit i skolan men det fanns inte en chans att jag skulle orka det. Är helt död. Och ensam haha. Jesper jobbar. Och inte nog med det så funkar inte Netflix, så tråkigt 😂
Nåja. Måste krya på mig för imorgon ska jag jobba!! 
❤️❤️


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0