Du ser in i mina ögon och du ser att jag ljuger

Gårdagen skulle egentligen ha spenderats i Kalmar men tack och lov så slapp jag det. Så skönt! Istället fick jag hänga med flera fina flickor så som Moa, Mickis, Becca, Frida och Linnea. Tackar gudarna för att jag har dessa fina människor omkring mig! Min kära Mikaela drog dessutom med mig på fotbollsträning och det var riktigt roligt må jag säga! Träningsvärken idag sitter där den ska och det lär inte vara bättre imorgon, trots det bokade jag in mig på ett BodyAttackpass på TR. Bara köra på hårt så man håller kvar resultaten från C9 höhö.
Idag har jag för första gången på två veckor unnat mig mer än bara ett par munsbitar, det resulterade i magvärk så nu ligger jag i sängen och spelar spel medan Jesper och Adam är i rummet bredvid och snackar skit som två små tjejer haha. Innan magen la av så har jag både hunnit ta ett cellprov (tack Becca för att du hängde med din fega kompis!), laga godaste vegpizzan (Jeppe är ju typ helveggo nu), prova fler godissorter och kollat på serier. En lugn och skön fredag! 






Postat av: Linnea

♡♡

2015-11-15 @ 16:30:00

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0