C9 dag 3&4

Näe jag kollade bloggen insåg jag att det senaste inlägget om dag 3 och 4 blev publicerat på fel blogg haha.. Men här kommer det! 

Gårdagen var så konstig så jag orkade inte göra något inlägg om dag 3.. Jag får verkligen inte i mig shakerna och från dag 3-9 ska man ju få i sig två stycken. Igår gjorde jag den med kokosmjölk, blåbär, hallon och mango men det gick ändå inte. Mådde illa så fort jag såg den haha! Så igår åt jag endast från fria listan plus Aloevera då. Fick i mig en morot, ett litet äpple, en klemetin, fyra plommontomater och ett päron från till middagen, det funkade inte så bra direkt. Höll mig pigg fram till 3 typ men sen gick det utför. Så middagen kl 17.30 var underbar!! 

Kyckling, sötpotatis, sallad och favoritsåsen 😍 Detta var ungefär 400kcal så det var dock lite för lite men jag blev supermätt! Sen pimplade jag såklart massa vatten under dagen också. Dag tre innebar även vägning och mätning och det händer verkligen saker ska ni veta!! 

Inga bilder på mig så Currie, Beccas kisse får, får visa upp sig istället 😊 På kvällen tog Jesper och jag en promenad också. Ordentlig hård träning är inget som fungerar direkt haha..


Imorse gjorde jag en liten habravink och fixade mig min egen smoothie. Det finns inte en chans att jag klarar mig utan shaken om jag inte kompenserar upp det så jag tog lite kvarg, en banan, bär och vatten. Så gott!! Så jag tänker köra på en sån varje morgon istället. Kanske inte får samma resultat som med shakerna men men. Tror det är okej ändå 😊 Aloeveran, fibern och therm-tabletterna kör jag fortfarande iaf! Framåt 13 började jag bli lite hungrig igen så ett äpple och en morot samt massa vatten botade det bra. Jag plockade sedan ihop lite grejer och kissen och tog mig till Stenserum. Försöker stå emot alla frestelser här haha. Det går faktiskt bra men de där fun-bullarna ropar på mig med jämna mellanrum 😂 Nu är jag dock proppmätt efter middagen. Den var ännu godare än igår!! Ni anar inte hur jag njuter av att få käka igen 😍 

Bjöd även lillebror på mat då mamma och pappa är i bowlinghallen 😁 Den där såsen fick hänga på idag igen. Det är Grill och Kebabsås från Findus, den innehåller få kalorier i jämförelse men andra såser och den är superstark!

Nu blir det Vardagspuls på tvn och lite mys med min kisse ☺️


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0