C9 dag 2

Dag två har varit tuff. Jag kände redan igårkväll att det skulle bli tufft! Efter att ha skrivit inlägget blev jag fruktansvärt trött, seg, frusen och lättirriterad. Vaknade även på natten och kände mig konstig.

Hur som helst. Dagen började med frukost precis som igår. Tog också en promenad på 30 minuter som var riktigt tung! 

Eftersom jag var ledig från skolan idag så var det svårt att sysselsätta sig så hungern inte kändes av. Försökte iaf lösa det genom att dammsuga, diska och tvätta. Funkade helt okej ett tag! Framåt 12 fixade jag lunchen och tänkte att jag skulle lyxa till shaken med blåbär och mandelmjölk. Det blev så fruktansvärt vidrigt! Jag tror det är mandelmjölken i kombination med den fejkade vaniljsmaken på pulvret som förstörde det mesta. Försökte verkligen dricka upp den men det fick inte. Hällde ut ca 1/3 av innehållet och drack istället massa vatten och tog 1 och 1/2 morot i normal storlek. Hade sjukligt ont i magen av shaken så Jesper följde med mig ut på ännu en promenad för att jag skulle få tänka på något annat. Blev nästan 30 min även där!

Efter promenaden så frös jag väldigt mycket. Har gjort det under hela dagen. Har dock inte känt av någon huvudvärk som många andra sagt att dom fått. Har läst igenom massa bloggar om C9 vilket jag tycker är jättespännande 😊
Till middag skulle jag endast dricka 30ml Aloevera som igår men jag valde att göra en liten "soppa" på vatten, broccoli och blomkål kryddad med cayenne. Kände mig väldigt hungrig, kanske för att jag ej drack ur shaken? Unnade mig en plommontomat också medan jag lagade Jeppes mat som jag lovat.  
Hade föredragit Jespers mat. De vegetariska chiligrejerna luktade himmelskt!! 

Kvällen har hittills gått bra. Jag tog ett päron förut för att stilla hungern lite samtidigt som jag drack dagens sista Aloevera. Tittar lite på skolarbete inför seminarium imorgon och sen ska jag krypa ner i min varma säng!


Idag blev det ganska mycket från fria listan men jag kände att det behövdes. Att inte dricka upp hela shaken påverkade mig nog mer än vad jag trodde. Fibrerna var dessutom iblandade där så de gick jag miste om också.. Nåja, imorgon får jag äta mat!!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0