Energi

Igår samlade jag massa energi och motivation hos min fina vän i Vederhult! Våfflor, plantering av kryddor, tabatapass och massa snack såklart. Helt underbart! Sånna dagar kan jag leva på länge :) Kom hem lagom till att maten var klar, slökollade på tvn och sedan somnade jag gott bredvid min andra halva. 




Idag vaknade jag upp och skulle egentligen jobba men så blev det inte! Istället har jag byggt ihop mina stolar så nu har jag hela matgruppen klar. Mycket nöjd med resultatet! Just nu sitter jag på baksidan av huset och lapar i mig lite sol. Det blir alltid jättevarmt här så fort solen kommer fram! Ska unna mig en andra kopp kaffe i solen innan jag tar tag i lite tvätt och plugg!


Postat av: Frida

Underbar dag med dig!! 💕

2015-03-12 @ 14:31:56

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0