Se på mig

Nu ska jag göra något som jag inte gjort på riktigt länge, blogga! Linnea påminde mig i lördags så det är väl dags att ta tag i det antar jag :) 
Idag har jag klarat av sista tentan innan sommaren och det är så skönt!! Nu är det bara ett seminarie på fredag innan vi får gå på lov! Annars stressar jag runt som en galning här hemma för att få dagarna att räcka till. På lördag drar jag till Turkiet och jag är långtifrån redo. Men det börjar närma sej så det är bara att skynda på! 
Kanske ska lägga ut lite bilder sen sist?

Milton älskar sitt nya träd 

Njöt på Saharas uteservering med fina Mickis 

Firade 1år som förlovade 17/5

Bygde händelsekedjor i skolan

Hade världens bästa fest med mina favoritkollegor 

Spelade bondespelet i Ullared

Mamma och pappa kirrade tunna på soldäcket 

Promenad med min lilla kisse 

Promenixade med min älskling

Speedway med Mickan

Massa tentaplugg

Gårdagens mys i Vederhult med mina favoritsystrar, Beccis och BoRagnar 😍

Postat av: Linnéa

Nu är det sådär länge sen igen Jossan 😃

2015-06-22 @ 16:40:46

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0