Övertrött

Jag är så himla trött! På 12 dagar har jag endast varit ledig en av dem. Min timrapport för Juli är fullproppad med timmar, hoppas det syns på lönen! Nu väntar dock en 4 dagars ledighet dom kommer spenderas i Göteborg med Jesper. Ska bli fruktansvärt skönt att komma bort och slappna av lite. Mitt schema är så späckat att jag inte riktigt hinner med haha. Igår hann jag t.ex. med att både jobba, hänga på SFO, städa och anordna vikariefest hemma hos mig. Kvällen blev verkligen super och jag är så tacksam för mina fina kollegor 😍 Avslutade med krogen och kom inte hem fören kvart över två. Gissa om jag var sliten imorse när jag skulle gå upp. Dagen har dock gått mycket fort, vi här spenderat halva dagen på SFO för att se på mer innebandy. Blev ett par spännande matcher! Nu är jag dock hemma igen och här städat lite efter gårdagen. Ska packa och fixa inför imorgon och lämna Milton hos Emelie innan jag kryper ner i soffan och tar det lite lugnt.



😍😍


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0