När natten är här ska jag lämna allt tillbaks

Hur kommer det sig att helgen går så fort jämt? Större delen av min helg har gått åt till att fixa hemma. Har bland annat plockat i förråden, städat garderober, sorterat papper i pärmar, tvättat sängkläder, möblerat om, rensat bort massa grejer och massa mer. Känner mig riktigt nöjd!! Mycket är ju tyvärr sånt som inte syns haha, men det måste ändå göras!
Igår åkte vi till Stenserum för att käka lunch, våfflor blev det! Sen for vi vidare till Blackstad och hämtade en bokhylla innan vi åkte tillbaka till stan. Avslutade kvällen i Gamleby med lite grillat, så gott! Idag har vi käkat entrecote av hjort och bara haft det bra :) Imorgon kommer Frida!! 
Myst med Zhivabebisen 

Planka på Fabriken

Cykeltur i snökaoset

Fick en ny bild på kissen 😍


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0