Hej

Idag är det torsdag vilket betyder att sista seminariumet i denna kurs går av stapeln kl 13.00. Så himla skönt. Imorgon jobbar jag till 13.00 och sedan får jag helg! Även om jag har varit lite ledig i veckan så ska det bli skönt. Vill baka, plantera örter, sortera saker och bara ta det lugnt! 
Denna vecka har Jesper jobbat tis-tors så jag har haft maten klar och ska försöka ha det idag med tänkte jag :) Bra att han får in lite extra pengar. 
Igår bakade jag muffins och knäckebröd, skulle ha haft frukostdejt med Becca men den ställde jag in då jag kände mig hängig. Kände mig dock lite bättre sen så jag tog mig en promenad till Fritids för att hålla Emma sällskap ett tag. Tog mig även till Actic med Sabina så jag fick ihop hela 88min cardio igår! Så nu får vi hoppas på att vågen börjar peka neråt snart :)









Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0