14 februari 2015

Idag är den allahjärtansdag! Gick upp klockan 8 och började dagen med en promenad tillsammans med Jesper. Vi gick ca en halvtimma och det var jättemysigt! Solen sken och fåglarna kvittrade :) Sen tog vi en finfrukost framför tvn. Just nu har jag fastnat lite framför datorn. Såg att det var gratis frakt på fitnessguru så jag slog till på lite saker som jag velat ha länge! ska baka ett förhoppningsvis jättegott bröd när mitt bakprotein kommer hem! :) Igår beställde jag dessutom en hel del från svenskt kosttillskott, ska bli mycket intressant att testa! Blev mest olika hälsokostgrejer, mycket ekologiskt som inte är lika billigt på maxi. Villförsöka lära mig att "baka nyttigare"
 
Camselfie, de va länge sen!
 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0