December

Idag är fet exakt en månad sen jag bloggade sist. Har haft mycket för mig! Framförallt jobb och plugg men även annat också. Träningen är dock helt åsidosatt. Spyr på denna förkylningsgrej som kommer och går.. Har iaf kört C9 ännu en gång haha.

Fina Fanny fyllde 25 ❤️

Jelloshots och bål i massor

Julklappspel med jobbet

Lyxfika på TB 

Planka med min älskling ❤️

Bakade maränger

Gos med finaste Bella

Lagat massa vegomat

Barnens dag nere på stan

Lite kär

Lasse i buren på mh2015 ❤️

Resten har tyvärr inte hamnat på bild men jag har bland annat haft en mysig kväll i stenserum med alla flickor+respektive, träffat Emelie, Becca och Linnea, sovit på hotell, bakat massa julgodis och skorpor, haft julmys i Vimmerby och en massa annat 😊


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0