Hej

Dagarna rullar på som bara den just nu. Jag har hunnit jobba lite, vara ledig, legat sjuk, umgåtts med vänner och familj och mycket mer. Inte minst så har jag börjat skolan igen, igår. Vi hade bara en introduktion så vi var i skolan i typ 2 timmar bara. Efter skolan så hämtade jag upp Emelie så hon följde med mig och hämtade en bok och sen när vi kom till Hornsvägen så var Mickis där. Vi satt och pratade och drack kaffe tills Mickis skulle med tåget hem. Emelie stannade dock kvar enda tills halv 10 haha. Vi pratade, käkade och chillade framför tvn. Alltid mysigt att ha lite besök :)

Idag är jag ledig så jag tänkta få lite saker gjorda här hemma. Ligger efter då jag var sängliggandes i stort sett hela helgen. Dock så vaknade jag upp med mensvärk så det blir inte många knop gjorda. Så jäkla typiskt. Tvätt nummer två ligger dock i maskinen och jag har plockat undan lite. Hoppas värken ger med sej snart så jag kan ta tag i resten också!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0