I'm still in love with you

Idag är jag lite lessen att jag inte kommit iväg till Ullared. Har så mycket saker som saknas här hemma. Nåja, en tur i Januari bara måste det bli!!
Jag har tagit mig en "sjukdag" från praktiken då jag kände att jag ville få saker gjort här hemma så idag ska det städas i hela huset! Började redan i helgen men idag ska det bli klart. 

Igår lämnade vi tillbaka lilla Zhiva till Frida, det är så tomt här 😢 Saknar redan att ha katt. 

Igår jobbade jag på TB. Jag måste bara säga att jag har världens bästa kollegor på det stället! Känner jag mig nere så muntrar de upp mig 😊 Igår fick jag också hjälp att få ledigt ett par turer, gud vad jag uppskattar de där brudarna! Så glad att jag hamnade där. 

Nu ska jag sätta igång med städandet och hoppas att det går fort 👌









Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0