4/11-14



Idag har jag varit på konferens på TB i några timmar. Mycket givande faktiskt! På vägen hem tog jag svängen förbi Gigant för att lämna en laddare till pappa. Han berättade att han plockat och torkat trattkantareller till mig, så himla snällt av honom! Jag har inte hunnit samla på mig tillräckligt så det var perfekt. 
När jag kom hem satte jag mig och förberedde inför tentan på fredag. Skrev ner en massa begrepp och annat som kan vara bra att ha. Så tråkigt att sammanställa allt men jag tror att jag har nytta av det.
Jag har också hunnit med att storhandla och laga supergod mat idag. Kyckling och ungsrostade rotfrukter blev det. Så jäkla lyckat! Ibland är jag fruktansvärt produktiv haha. Ska även avsluta kvällen med en promenad tillsammans med Sabina strax. Älskar denna positiva energi alltså!

Postat av: sara

Hej! Visst vill du vinna ett paket från fitnessguru? Har en superlätt tävling på min blogg nu! :D http://baakomtuppen.blogg.se/2014/november/tavling-med-fitnessguru.html

2014-11-05 @ 19:29:54
URL: http://baakomtuppen.blogg.se

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0