10/11-14

I lördags åkte vi som sagt va till Gamleby för att fira Barbro och Torvalds 50åriga bröllopsdag. De hade fixat bord i bowlinghallen så vi bowlade och åt god mat där innan vi åkte hem till dem och fikade. Jag fick se flera av mina sysslingar som jag inte sett på typ 8 år! En av dem hade jag inte träffat alls haha. Så sjukt att de blivit så gamla. 
På kvällen var jag sen ute en sväng med Becca och Mickis. Bra kväll som avslutades på Åhmans.", såklart!

Söndagen var seg som tusan. Vi åt och chillade och typ inget mer haha. På kvällen tog jag iaf tag i mig själv och dammsög undervåningen. Jesper får ta resten idag!

Just nu sitter jag med Jesper framför tvn. Har varit ute på en morgonpromenad och precis fått i mig lite frulle. Jag tänkte att jag skulle köra lite övningar snart innan det är dax för jobb ikväll på TB :)


Kvarg med hallon och quest puffs + ett glas citronvatten såklart


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0