Längtan

Valborgshelgen har bara sprungit iväg! Åkte till Ullared tors-fre och fick med mig en hel massa grejer hem! Väldigt mycket till hushållet bland annat och jag är jättenöjd :) 
Vi kom tillbaka till Västervik runt 5 på fredagen och då var vi helt slut. Så vi slängde i oss lite mat, fixade vår nya tv (som vi fick hem dagen innan vi åkte till Ullared) och sen somnade vi innan kl 10 haha. 
På lördagen vaknade vi båda två kl 7 så vi satte igång att städa och plocka upp allt nytt. Fixade även i trädgården så de blir bara bättre och bättre där :D
Kl 6 åkte vi till Gamleby där vi blev bjudna på tacos och när vi kom tillbaka till stan så drack vi lite med Fille och Emelie, mycket trevligt!
Söndagen var mycket seg och dryg så vi tog det lugnt, kollade på film och lagade lite fin mat. 

Idag skulle jag ha åkt på föreläsning men jag orkade verkligen inte. Istället har jag varit på stan med Jeppe och gjort lite ärenden. Så spännande!! 
Sen köpte vi jord så vi kunde så lite frö. Hoppas på att det tar sig :) När han åkte satt jag vid datorn och gick sen en promenad. Nu sitter jag här framför tvn och har precis ätit. Är uttråkad och funderar på vad fasen jag ska hitta på. 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0