Hej

HerreJesus, nu är jag sådär efter igen! 

I lördags åkte jag med min älskling till Linköping för att fira honom lite. Vi började med att shoppa på Ikano innan vi checkade in på hotellet. Hade valt ett lite lyxigare rum så vi hade badkar och balkong, helt perfekt! Spenderade mesta tiden på rummet men hann med att gå en promenad längs med vattnet också. Så himla bra kväll ❤️
Dagen efter fick jag äntligen äta hotellfrukost, som jag längtat haha! Sen for vi hemåt, hälsade dock först på hos Paulin som bjöd på fika och visade sin nya häst. Sen direkt hem och vidare till TB för ett kvällspass. 

På måndagen åkte jag och resten av gruppen hem till Anna för att äntligen få träffa den lilla pojken. Han var så sjukt jäkla söt! Kommer bli mycket mys framöver hihi. Lyckades även få skolarbete gjort. När vi var klara där så åkte jag hem och bytte om innan jag for vidare till Gullvivan för att jobba där. Så kul att träffa alla barn (och personalen med) igen! 

På tisdagen jobbade jag en tre timmars tur på TB och städade sen lite inför att Mickis skulle komma! Hann även med att springa en runda på 3km och gå typ 2km :) När Mickan kom så åt vi subway och snackade skit innan vi begav oss till Stena Arena. Dock fick vi icke se någon speedway utan istället så fick vi åka hem igen. Inte kul. Avslutade kvällen med att se klart Halvblodsprinsen med Jesper.

Idag har jag inte mått bra. Har vaknat inatt och haft ont i magen och mått illa och till och med spytt en gång. Dock berodde det sannolikt på något jag åt igår. Men ville vara på den säkra sidan så sa ifrån om skola och jobb..
Har känt mig lite konstig i magen men inte något mer. Så på kvällen åkte vi till Jespers mamma för att fira hennes födelsedag. Och nu ska vi dra igång en HP-film till!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0