26 maj

Idag lyckades jag skriva klart en individuell uppgift som inte ska vara inne fören den 4/6 så jag kommer ha massa tid över till annat kul, så skönt!!
Nu är det bara ett berättande seminarium och en liten hemtenta kvar innan det är lov :)
Dagen fortsatte sedan att vara perfekt. Cyklade hem till Emelie och tog med henne ner på stan där jag köpte en kjol och ett par shorts. Sedan åkte vi till Maxi för att storhandla innan vi begav oss på en cykeltur till Sandviken. Totalt blev det ca 2 mil på cykeln! Helt sjukt varmt men jättemysigt och trevligt var det :D Kom sen hem och var trött och sliten. Slängde i mig och pojken lite mat och sen har vi bara tagit det lugnt. 




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0