Alkoholfri midsommar? Jatack!

Det blev inget med Grönan på lördagen, istället spelade vi volleyboll och lekte med barnen. På kvällen åkte några hem och vi som blev kvar såg på Sommarkrysset och VM ihop. Jeppe och jag avslutade med en film sen också :)
På söndagen packade vi och drog osa hemåt. Men vi stannade till i Täby gör lite shopping först! Jag fick med mig en bh, träningshandskar och en klocka, mycket nöjd! När vi landade hemma så drog jag direkt på mig träningskläder och följde med Sabina för att dra av ett riktigt grymt pass på Actic. Somnade sedan gott i min egen säng haha.

Midsommarhelgen har varit så sjukt bra och jag är väldigt tacksam över att få vara en del av familjen. Jag har verkligen insett att jag mycket hellre spenderar midsommar med familjen än med fest och alkohol. Vuxenpoäng där! 

Idag har jag haft en välbehövlig ledig dag. Sov länge och fick lite saker gjorda. Käkade middag ihop med Jeppe och sedan var jag med Sabina på bodypump. Invigde mina nya handskar och de kändes sjukt bra! Nya passet innehåller flera tunga låtar men det var riktigt kul och jag ser fram emot träningsvärken ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och invänta morgonen så jag får träffa Paulin :)










Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0