Vänd dig om och lär dig allt igen

Är inne på dag nr 3/3 av mina lediga dagar. Det har verkligen varit superskönt att slippa gå upp och åka till jobbet. Kroppen var helt slut efter 7 dagars jobb! 
Mina lediga dagar har bestått av att umgås med sambo, familj och vänner. Har varit i Stenserum, hos farmor, träffat Becca och så en sväng till Emelie och Fille :)
I onsdags var vi även på second hand/loppis/antik-runda i Gamleby. Jag fick med mig 4 rödvinsglas, två ljuslyktor och nån silvergrej som jag också ska ha ljus i. De två sistnämnda sakerna putsade jag upp hos farmor så de blev jättefina! Fick även med mig lite silverbestick från farmor så det blev en bra runda! 
Igår tvättade jag en massa och sen for Jesper och jag ner på stan för att sätta in pengar på banken. Jag fick med mig ett Thomas Sabo armband hem för pengarna jag fick av Jespers mormor och morfar, jättenöjd! Valde ett tunnt för att inte ha samma som alla andra :) Vi hann också med att ta en fika.
Idag gör vi inte så mycket. Tar det mest lugnt och inväntar kvällen. Har längtat så jäkla länge och nu är det äntligen dax!! Bästa Lasse, nu ses vi snart igen!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0