Lars Winnerbäck

HerreJesus. Lasse var så fruktansvärt jäkla bra. Men det är han ju alltid. 
Vi anlände till Stångebrofältet vid 18.30, precis när de öppnade upp grindarna. Vi kikade runt lite och kikade innan vi placerade oss på marken framför scenen. Efter en timme började förbandet spela och det var verkligen inget för mig haha. Men det gick att genomlida när jag visste vad som väntade! Kl 21.00 klev han äntligen på och satte direkt igång med tre låtar på raken. Sedan fortsatte de och han spelade flera av mina favoritlåtar som Elegi, När det blåser från ditt håll, Hosianna, Ett sällsynt exemplar, En tätort på en slätt och Järnvägsspår. 
Det enda negativa med kvällen var att det blev så fruktansvärt jäkla apvarmt inne i tältet där konserten hölls. Svetten bara rann om oss haha. Efter typ tre timmar där inne så fick jag lite småpanik så de sista två låtarna såg vi från sidan av. 
Jag är verkligen supertacksam att bästa Jesper hängde med mig på detta. Han klappade och försökte hänga med i de då låtar som han kände igen haha. 






Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0