Bildbomb

Precis som sist jag skrev så sitter jag nu på fritids och ska jobba fram till kl 16.00. Är så jäkla trött trots mycket sömn inatt. Men det sitter väl i från natten före då det blev för lite sömn. Vad har jag då gjort sen sist? Massa grejer! Bad i Hultsfred, ätit i Stenserum, varit i Gränna och på Ikanohuset, firat att 1,5 årsdag med Jesper, festat med några flickor på vis, kalas hos Malou och Ronny och tagit en sväng till öltältet i Vimmerby m.m.
Tänkte att jag visar lite bilder :)
Speedway med Mickis

<3

Visfestivalen 2014

Ante bjuder på mat på nya stekbordet

Polkagrisar i Gränna

Fular oss hos farmor

Kalas hos Ronny och Malou


Nu ska jag återgå till jobbet och försöka stå ut i några timmar till. Kämpa!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0