Mitt liv just nu

Jag har fullt upp och därav ingen tid till någonting annat än praktik, jobb och träning. 
Började praktiken i tisdags och jag stortrivs! Har ett helt underbart gäng med barn i åldrarna 2-5 och flera bra pedagoger! Kunde inte fått en bättre plats :) Imorgon ska jag dit igen men då är det stängningsdag så vi ska träffas all personal. Sen ska vi äta pizza också, ska bli trevligt :) 

När jag inte är på praktiken så jobbar jag. Denna helg blev det lördag kväll och söndag morgon. Två riktigt bra pass med mycket skratt, supergod mat, härliga ungdomar/barn/personal och lite spel på det. Så värt att skippa all alkohol för att istället tjäna pengar! Och på tal om alkohol, detta året ska jag dricka väldigt få gånger. Typ fyra tillfällen har jag bestämt mig för om det går. Jag kommer både spara en hel massa pengar men träningen kommer ge bättre resultat också! För träna det gör jag. Denna vecka blev det:
Mån: Kettlebell
Tis: Actic
Ons: Actic
Tors: Bodypump
Lör: Actic
Är verkligen helnöjd! Försöker få in som rutin att träna efter praktiken och det har funkat bra :) imorgon har jag Bodypump inplanerat men som det ser ut nu så får det nog vara. Har dragit på mig en förkylning som till största del satt sig i halsen och det ska man ju inte träna med. Typiskt! Men jag var ganska förberedd, är inte van vid bacillerna på förskolan än ju haha.. Nåja!

Annars så är det okej med mig. Jag har inte haft någon tid över för mina vänner men jag hoppas att dom respekterar att jag har lite mycket just nu. För vid sidan om allt detta så försöker vi även få ordning på boende, det är inte lätt och verkar ta tid. Men vi gör vad vi kan. Jag vet att jag är dålig att höra av mig men det är heller inte många som hör av sig till mig. Men det löser sig säkert snart! Men ni ska veta att jag verkligen behöver ett tjejsnack snart med gänget för jag saknar er!!

En liten uppdate för er som är intresserade :)




Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0