Måndag

Idag har jag fått klagomål på min bloggning och det tar jag självklart på fullaste allvar hehe..

Har haft en finfin dag idag. Började med ett träningspass tillsammans med Sabina, Emelie och Mickis på Actic. Vi gick igenom lite maskiner, testade friviktsgymmet och avslutade med plankan + stretch. Sen åkte Sabina hem och vi andra drog vidare till Subway och sedan till Gamleby för att de på bandy. Kallt men trevligt! :) Lilla Lisa fick också leka med oss då måste jag ju tillägga ;) 


Slog på stort och fixade bilder till och med!!

Måste även tillägga att igår så var jag på ljusparty hos Emelie med massa flickor och det var supertrevligt! Avslutade kvällen med en sallad tillsammans med Dessi, Mickis och Emmis på Maxi :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0