Hej

Jag glömde skriva om fotbollsträningen!! Regnet öste ner och det var kallt. Men jag pratade en hel del med Kenna och Sven och även nya fystränaren Thorbjörn. Vi bestämde att jag ska träna på konstgräset på torsdagar och kanske komma nån tisdag också för att se vart jag ligger "fysiskt" hehe. Så det gäller att hålla igång med actic nu känner jag! 

På tal om Actic så var jag och Sabina där idag igen, hon har köpt kort nu så det lär blir fler gånger :) Blev inte riktigt lika långt pass idag då vi var bortbjudna till farmor. När vi kom hem därifrån så hämtade vi upp Joachim och åkte sedan på bio. Vi såg "the wolf of Wall street" som var typ 3 timmar lång. Den var riktigt bra, men lite väl mycket sex och droger haha! Helt klart sevärd dock :) Just nu ligger Jeppe och jag i sängen och ska snart dra på en film tror jag.

Lycklig kille, det har ju kommit snö!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0