Zorro

När klockan ringde imorse kunde jag knappt ta mig ur sängen. Var så ruskigt trött och seg! Men till sist gick det. Förmiddagen på förskolan var superkul! Vi var på Kulbacken och kollade på fåglar, grillade korv och massa annat roligt. När vi kom hem så åt vi lunch och sen rullade allt på fram till 16.15 när jag slutade. Gick raka vägen till TB för att se om bilen startade men den är fortfarande död. Mamma och pappa kom in för att hjälpa mig men det hjälpte tyvärr inte. Som det ser ut nu så måste den bärgas, men ska ringa Engströms imorgon för att se om dom kan hjälpa mej. Blir så sjukt sur, kommer bli jättedyrt säkerligen :( Pappa bjöd på mat för att göra mig lite gladare iaf haha. 
För att få ytterligare lite bättre humör så ska jag nu fixa mina naglar och skriva listor, älskar listor!! 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0