Veckan som varit

Början av denna vecka har rullat på mycket bra. Praktiken tar upp de flesta timmarna på dagarna men det gör mig inget. Älskar verkligen det här jobbet! Har så fruktansvärt kul hela tiden :) i tisdags höll jag i en samling när en lärare från skolan var på besök (hon jag kallade häxan haha). Det gick superduper och jag fick massa beröm, hon hade inget att klaga på sa hon! Så jag var riktigt nöjd :) Igår var vi på gympa och idag var vi i skogen. Så kul att se hur barnen uppskattar alla aktiviteter! Idag stängde jag med min handledare. Skulle ha slutat halv 7 men vi hade tur och fick gå strax innan 6 :) Imorgon jobbar jag 8-2 och sen blir det några timmar på TB. Sen i helgen blir det ytterligare några timmar på TB och så får jag äntligen träffa Frida!! Fasen vilken fin helg de kommer bli!! :)


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0