Trött och förbannad

Idag är det ingen bra dag. Jag har varit helt slut hela dagen. Hade huvudvärk på praktik från det att vi åt frukost tills jag slutade kl 13.00. Att sedan jobba 8 timmar på TB lockade inte så mycket. Men det var bara ge sig dit, be Jeppe komma förbi med tabletter och klistra på ett leende. Det höll sig inte så länge dock. Vi hade en lite sur dam där som inte ville få mig på bättre humör så det har varit svårt att hålla skenet uppe måste jag säga. Tur att Pernilla räddade mig någorlunda iaf haha. När jag äntligen fick dra mig hemåt så möts jag av en bil som inte vill starta, vad är oddsen lixom?? Den lät lustigt och blinkade och höll på. Så det var bara att lämna den på TB och börja knalla hem. Jag som tänkte handla frukost, får visst bli utan det imorgon. Så trött på bilen, den är fan inte alls gammal och så går den ändå sönder hela tiden?? Skjut mej!
Nu vill jag bara krypa ner med min pojk och beklaga mig. Men han jobbar kväll så jag får somna ensam, kul :)))

Hoppas på en bättre dag imorgon.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0