Min helg

Ligger i sängen och är helt galet slut! Tänkte dra igenom helgen lite grann.

I fredags var jag först på praktiken. Det var en lugn dag med få barn, planering och lite pyssel. Jag fick sluta strax innan två och åkte då direkt bort till Tallbacken. Hade en bra dag med barnen, mycket bus och lek! Men jag var riktigt trött efter passet. 

På lördagen kom äntligen Frida! Vi började med att äta frukost ihop med Jeppe och sen for vi runt i butiker och shoppade lite. Avslutade med en mysig fika på Espresso House och massa skitsnack såklart. Mycket fint 💕
Vid två började jag jobba och det blev ett rätt tufft pass med mycket liv och rörelse. Men kul såklart! Jag blev även erbjuden att jobba söndagmorgon så jag tackade ja.

När jag vaknade upp imorse så ångrade jag att jag tog turen haha! Var så jäkla trött. Men det har flutit på bra. Mycket höga ljud gjorde att mitt huvud inte riktigt hängde med dock haha. Fick iaf avsluta med några skratt på rapporten, tur det :) Efter jobbet åkte jag till Jesper för att laga mat och mysa. Har bott här hela helgen och sover även kvar ikväll! På fredag åker Michael dessutom bort så då blir det en hel veckas boende i huset! Bra träning inför kommande äventyr ;) Resten av kvällen blir lugn och jag slår vad om att jag snart kommer krypa ner under täcket.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0