Helgen v.7

En gel helg har nu passerat. Behövde verkligen få vila ut så jag har tagit tillvara på tiden så gott det gick. 
I fredags var det alla hjärtans dag men vi firade inte så speciellt mycket. Håller fast vid att det är lite överskattat. Men vi gjorde iaf lite marängswisch och jag fick välja ut ett armband på Guldfynd :)
Skönt att få sova ihop iaf. Saknat min pojk!

På lördagen åkte vi ner på stan så jag fick välja armbandet. Blev ett silverarmband med ett kors, superfint! Sen gick vi även i ett par affärer och jag köpte en tröja. Fick gå ner i storlek i flera tröjor, lycklig tjej!! Det börjar ta sig nu :) på kvällen var vi i Stenserum på julgranssväng och sov sen hos mamma och pappa. 

På söndagen bjöds det på scones innan vi for till farmor och hälsade på. Behövde komma ut på landet och samla lite energi :) Vi åt köttfärssås och spagetti på kvällen och somnade rätt tidigt.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0