Underbara jul!

Två riktigt bra dagar är nu slut och istället ska jag jobba nu fredag-måndag. Men det känns helt okej att fylla på kassan lite haha. 
På julafton hann jag med att fira jul på tre ställen. Fick massa fint som jag önskat mig! T.ex en surfplatta, Jamie Olivers stekpanna, skönhetsprodukter nya Just Dance till Wii, The Scripts nyaste skiva m.m. Men det allra bästa var min present till mig själv, en iPhone 6!! Så himla nöjd med den! Jag fick också en hel del pengar. Fick en smärre chock när jag öppnade kuvertet av mamma och pappa. Dom har sparat pengar åt mig och min bror (utöver fonder) som vi fick ta del av på julafton. Är väldigt tacksam!! :)

Igår var det juldag och den spenderades hos Ronny och Malou. Vi fick som vanligt väldigt god mat och efterrätt. Denna sida av Jespers släkt är så himla enkel att umgås med. Vi hade jättekul och spelade spel m.m. Jesper var nog allra lyckligast över att få leka av sig lite med sin lilla kusin haha. Fick förresten jättefina julklappar där med! Vi var hemma runt kl 12 och då somnade vi båda väldigt fort!

Idag är det så jäkla skönt att vakna upp utvilad och helt nykter!! :)












Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0