För den som letar

Dax att upppdatera lite kanske? Här kommer lite bilder från senaste tiden :)


Gjort fina arrangemang, ej klara här dock!

Finaste kissan har varit på besök igen


Jesper och jag såg Hobbit på bio

Har världens bästa kollegor ❤️

Julbord med en kille från TB..


..och så hobbit igen med en annan kille från TB haha
Stannade till på Lidl med Frida efter skolan, var tvungen att fota himmelen tydligen ;)


Föreläsningar hela sista veckan och även två seminarier, men nu är det klart!!


Bakade julgodis i Hultsfred med Frida och Emelie och våra pojkar fick smaka allt :)

Det har varit några "turbulenta" dagar/veckor sen jag sist skrev men nu är jag på banan igen tror jag allt. 
Hittills idag har jag tagit det lugnt med Jesper. Vi behövde sovmorgon då vi var i Linköping hela dagen igår. Tänkte att jag skulle spela lite "Just Dance" nu snart innan det är dax för ett jobbpass på TB :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0