Onsdag 9/4

Idag har jag varit på campus i Västervik mellan 9 och 14.30. Jobbade på två uppgifter och hann med en hel del! Dessförinnan så besiktigade jag bilen med, en fjäder fram var trasig så tänkte lägga några tusen på bilfan igen, älskart!
När jag kom hem var jag arg, trött och hungrig så jag tryckte i mig ett par mackor. Totalt struntade i träning och satte igång att packa banankartonger istället. Blev mycket piggare så efter mycket om och men så åkte jag till gymmet och det ångrar jag inte! 40 min på löpbandet resulterade i 5,5 km. Mycket nöjd med tanke på att jag inte sprungit så mycket pga ljumsken. Lite jägarvila och sedan dusch och tv-tittande resten av kvällen. 

Just nu ligger jag i sängen. Vaknade vid 5 imorse så tänkte fakstiskt släcka lampan strax. Får sova själv idag dock :(
Flyttkaos



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0