Lördag 5/4

Mensvärken la sig redan efter nån timme så jag begav mig till gymmet. Min älskade crosstrainer var upptagen så jag körde löpbandet, det funkade riktigt bra trots skoskav (som numera är vardag med tanke på att jag börjat med fotbollen igen haha) faktiskt. Jag var också och handlade massa till helgens mat. Bjöd Jeppe på sweetchili-kyckling och delikatesspotatis med glass till efterrätt. Fixade allt medan han satt och pluggade inför Högskoleprovet. Han är så duktig!

Idag gjorde Jesper som sagt var högskoleprovet så jag passade på att åka till farmor för att baka. Vi gjorde en sats bonnkakor till Jeppe och nyttiga frallor till mig :D 
Idag hade jag veckans enda vilodag och det var välbehövligt! Behöver ladda om med ny energi inför morgonens match och nästa veckas träning! 
Istället har jag sett till att försöka skippa farmor alla godsaker och det gick bra, men var ju tvungen att smaka en kaka iaf ;) 
Nu har Jeppe och jag fått i oss lite lax och ska snart mysa lite tror jag :) 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0