Helgen v.15

Helgen är över och en ny skolvecka väntar. Känns ändå rätt okej eftersom det är påsk snart och då får vi lite extra ledigt :) 

I fredags plockade som sagt var Emmis upp mig och vi for till Blackstad. Sen kom även Frida :) Välbehövligt med lite tjejsnack :)
På kvällen bjöd Jesper mig på Thai Hoa och sen sov jag sista natten i lägenheten! 

På lördagen vaknade jag rätt skapligt så jag drog på mig träningskläder och åkte till VO. Sprang "bara" 2,5an men det gick bra så jag är nöjd ändå! Det är lika jobbigt att springa 2,5an som att köra 5km på bandet alltså haha. Så mycket backar och sånt. Åt sedan frukost med Jesper och umgicks med honom innan jag började jobba. Lugn och skön lördag! Dessutom är Sofie praktikant hos oss och det var jättekul att träffa henne igen, det var mycket länge sen! När jag kom hem efter jobbet så var möblerna från lägenheten i huset, så spännande!! Vi hämtade dessutom tv och tv-bänk som de hade lämnat kvar :) 

På söndagen jobbade jag 6.30-16.00. Fick jobba över en stund, lite extra pengar :) Sen åkte vi hem till Stenserum där vi fick mat och hjälp med att byta däck. Sen tog jag mammas bil tillbaka till stan eftersom min ska lämnas in idag. Fick dessutom med oss en kaffebryggare och en kaninbur! När vi kom hem såg vi klart första Harry Potterfilmen som vi började se för ett tag sedan :) Somnade sedan riktigt gott i mitt nya hem.


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0