Hej och hå vad tiden går..

.. Och vad mycket jag hinner med att göra! Jag har ännu en gång fått klagomål av kära Mickis att jag bloggar för lite så då får jag väl ta tag i det då haha! 
Dagarna bara far förbi och det ända jag hinner med är äta, sova och plugga. Men jag trivs ändå väldigt bra i min tillvaro. Jag har hunnit träffa mina flickor lite då och då och det är guldvärt. I helgen tillexempel så var jag och Mickisen i Stockholm och kollade på speedway. Mäktigt som attans, men kunde vart bättre. Jag var iaf mer nöjd än Mickis vars favoritförare försvann redan i andra heatet.. 
Bästa med helgen var förövrigt hotellfrukosten, skräll va? Haha!
Sen har jag även lyckats träna lite ordentligt nångra dagar nu. Senast idag var jag på gymmet med Emelie, skönt att träna och prata av sej samtidigt!
Sen var de det här med skolan också. Jag har så fruktansvärt mycket att göra. Inför v.38 trodde jag inte att jag skulle stå ut! Men med mina fina gruppisar så har det gått kanon! Vi har gjort mycket arbeten ihop och hjälpt varandra och på så sätt har vi betat av både individuella arbeten och grupparbeten. Och att vi fixade både det muntliga och att lämna in en stor skriftlig uppgift i tid är en bragd haha. Jag trivs super i klassen och börjar lära känna fler och fler. Så om jag bara pluggar som jag ska så kan det här bli riktigt bra!!
Juste! Måste trycka in en sak till här i slutet. På torsdag ska jag äntligen få komma till Tallbacken och jobba lite, som jag saknat det!!!

Ta hand om er alla, puss och hejs!


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0