Hej

Jag har haft en såndär jättebehövligt bra helg! Älgjakt, Winnerbäckskonsert, en kväll med Frida och mys med Jesper har jag hunnit med! 
Lasse var så grymt bra, precis som alltid. Jag blir helt löjligt glad och släpper alla problem när jag får höra honom sjunga, bästa!!
Och att prata av sig med Frida var väldigt okej det med, träffar varken henne eller någon annan av mina vänner särskilt ofta längre tyvärr. 

Idag var jag i skolan 8-10 och när jag kom hem gjorde Jeppe och jag lite lunch som vi åt medan vi såg på "Toy Story 3" älskar animerat!
Jesper har åkt till jobbet för ett tag sedan och jag har betalat räkningar, skrivit handlarlista och sorterat papper. Inte så kul men behövligt. Ska försöka ta mig iväg och träna en stund sen innan jag slänger ihop något ätbart. 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0