Hej

Humöret är snäppet bättre och jag känner mig inte lika depp. 
Beror säkerligen på att jag träffat lite vänner som jag saknat! En annan bra anledning är min och Jespers utflykt till Segersgärde i söndags. Så fruktansvärt mysigt var det!! Vädret var underbart och allt var perfekt hihi. Vi klättrade högst upp på berget och fikade och njöt av utsikten :) 

Igår var jag dock lite småsur då våra lektioner i skolan var totalt meningslösa.. Tränade bort det sura på kvällen. Sabina har i flera månader försökt få med mig på bodypumpen på Träninsvärk1 och igår hade jag inte längre några ursäkter ;) Det var första gången med nya passet så det var packat med folk! Men kul var det :) Kan dock inte gå idag haha..

Nu ska jag ta mig en tur med bilen och plocka upp Beccis! 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0