Glad tjej

Idag är en sådan dag då jag är så himla stolt över mig själv! Jag har kommit bra mycket längre än vad jag någonsin trodde. Det är helt sjukt egentligen. Men sjukt på ett bra sätt såklart! :) 

Jag har tagit tag i träning+kost igen. Har liite kvar för att komma tillbaka till samma kost när det gick som bäst, men jag är på god väg :) 
För ett par dagar sedan så började jag med en "squat challenge" så det kör jag varje dag. Idag har jag gjort 60 squats, 30 min kondition och sedan ska jag köra Core på T1.

Föresten så var jag på förskolan där jag ska ha VFU framöver och gud va kul det var! Länge sen jag var på en förskola nu. Barnen var sådär mysigt frågande som alltid när någon ny kommer haha. Jag var med på samling, när barnen bakade paj, utelek, mat och vid läsning. Hittade nog några helt okej observationer :) Gick hem med ett leende på läpparna! 
När jag kom hem bytte jag om och drog till gymmet. 
Nu är Jeppe här och snart ska jag iväg till T1!

Postat av: Linafoto

Svar: Åh det låter härligt! Förstår att du ser fram emot fredagen :)

2013-11-04 @ 20:11:32
URL: http://linafoto.blogg.se/

Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0