Måndag 25/11

Eftersom jag kände mig bättre igår så förväntade jag mig att må ännu bättre idag när jag vaknade. Men det kan jag ju inte påstå att jag gör. Iofs så är halsontet borta. Men jag snorar och känner mig tung i huvudet. Tog en promenad och sa till personalen på Gullvivan att jag inte kan komma idag (har inget nummer..) och köpte se en mjölk på Högö. Landade sedan i lägenheten igen och var då sjukt slut. Då jäkla trist, jag måste verkligen träna ikväll!! Går man två gånger i veckan i 10 veckor så är man med och tävlar om priser och jag har bara ett par veckor kvar. Och denna vecka kan jag endast träna måndag och torsdag eftersom jag jobbar en del. Så jag måste bita ihop och göra mitt bästa. Det är ju ingen kondition och jag kan ju köra med lätta vikter och göra några mindre repetitioner än vad de andra gör. 


Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0