Sunshine

Just nu älskar jag vädret! Utnyttjar det till Max genom att ligga i en "solsäng" på Jeppes bakgård. Han har precis åkt tillbaka till skolan efter att ha haft lunch så nu är det bara jag och Gurra här. Tror han tycker det är konstigt för han springer runt, runt, runt hela tiden..

Igår kom jag hem till Stenserum innan 3 men var helt slut efter helgen så blev tvungen att vila innan jag åkte in till stan. Lördagen blev riktigt jäkla bra trots lite motgångar. Min absoluta favorit och tippad vinnare Darcy nollade i ett heat innan han blev skadad och fick avbryta matchen. Han kommer troligen vara borta 2-3 månader vilket leder till att GP-segern i år blir rätt knepig att ta. Surt som attans. Istället så var det Emil som hamnade högst upp på pallen, men det var han värd då han körde för sin pappa som dog samma kväll, RIP.
Tråkigt med kvällen var även att det var sjukt lite folk, pinsamt lite faktiskt. Tomma stolar över hela Ullevi.
Efter matchen gick vi rätt snabbt tillbaka till Hotellet för att se vart förarna tog vägen. Många åkte dock på kvällen så det blev bara vi och Lindbäck haha. På söndagsmorgonen därimot så hamnade vi vid samma bord som Greg Hancock när vi åt frukost. Helt okej sätt att avsluta Göteborgsresan med!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0