Göteborg

För tillfället ligger jag i en säng på hotellrummet i Göteborg. Är helt slut i fötterna så måste vila upp dem inför ikväll då det vankas GP på Ullevi, peppa!!

Igår åkte vi runt 9 hemifrån Stenserum till bästa Göteborg. Så fort vi klev in på hotellet så insåg vi att vi hamnat på samma hotell som en hel del förare och även hela Tyresö FF där bland annat Caroline Seger och Marta spelar, jackpot!! Så en hel del av gårdagen spenderade vi i baren och bara njöt av tillvaron haha. Vi hann dock även med att springa i affärerna på Nordstan, äta favoritsalladen och gå på speedwayträningen.

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt, men gick inte ner till frukosten fören runt halv 9. Hotellfrukost kan ju vara något av det bästa! Efter det gick vi en till sväng i Nordstan, sprang förbi BlåVittshopen och sedan gick vi till Liseberg. Åkte för första gången i mitt liv AtmosFear och jag är så jäkla stolt haha! Var riktigt jäkla högt men själva "fallet" var lite mindre än jag väntat mej. Nåja, nu är det iaf gjort.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fort som attans bort till Ullevi :)



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0