Bra dagar

Har haft en riktigt bra onsdag och torsdag!
Onsdagen började jag dagen med plugg inför jägarexamenkursen När sen Emelie hörde av sig så slutade jag med det och istället kom hon förbi hos Jesper. Vi köpte sallad och pratade hur länge som helst! Sen tog vi en sväng förbi Becca innan vi åkte ner till Träningsvärk1 och körde Aerobic Puls. Efter en dusch och lite mat så möttes vi upp igen men denna gång med våra pojkar. Killarna var ju tvungna att utnyttja snön lite haha.. Sen somnade jag rätt gott framför Harry Potter :)

Torsdagen vaknade jag och Jepp rätt tidigt. Vi käkade frukost ihop innan han gick till skolan och jag åkte förbi TB. Var där och hämtade lite banankartonger och skrev upp mig på jobb. Berättade att jag kommer ha mycket fritid fram till sommaren så efter det har jag redan fått två pass haha! Tog mig en tripp hem sen. Lite lunch hos farmor hann jag med innan Becca hörde av sig. Vi tog en sväng till hennes mormor där vi fikade och gick ut med hundarna. Sjukt jobbigt i snön med dom där starka vovvarna! Men söta är dom :) Efter det käkade jag lite och plockade i mitt rum innan jag åkte tillbaka till stan för ett pass med "Lets Dance" med Emmis. Somnade rätt gott sen!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0