Tar ifatt lite

Mikaela tycker att jag är dålig på att blogga, måste nog hålla med haha..

Jag har hunnit med att göra en massa kul saker sen sist iaf! Bland annat så har jag fått se massa fina studenter. Bror, pojkvän och kompisar. Hade en jättebra kväll då jag först firade Anton sen var hos Emelie och Fille. Slutade kalaset med att få med mej En Frida, en Karl och en full pojkvän hem, mysigt! Samma helg hann jag även jobba både lördag och söndag. På jobbet på lördagen var vi bland annat på karnevalen och tivolit.

Tisdags förra veckan var jag först i Stenserum för att umgås med lillebror. Vi var hos farmor, åkte fyrhjuling och tig en sväng till stan. Sedan på kvällen var jag med Mikaela på speedway i Målilla. Trots förlust så var det riktigt kul, både att få umgås med Mickisen och för att vi träffade Annamalin, så söt tjej!

Onsdagen spenderade jag hos Frida i Hultsfred. Vi åt på Kinan, pratade en massa och bara hade det bra. Åkte hem skapligt då jag skulle besiktiga bilen, den gick igenom utan problem :D

På fredagen var det dax för midsommar. Jag tog med mej Jeppe till Stenserum där vi gick tipspromenad, spelade kubb, paddlade, spelade Wii och åt god mat, jättemysig dag!!

På lördagen gick jag upp tidigt för att jobba. Sedan skulle jag åkt till Hultsfred men det blev inte så. Det strulade lite med vilket pass jag skulle jobba på söndagen så jag stannade i stan. Till sist fick jag iaf kvällsturen men då var det lite sent att åka iväg så jag lagade lite god mat till mig själv hemma hos Jesper medan han var ute med killarna. Lite senare kom Jesper hem med Adam, Henrik, Rebecka och Emma-Lina. Jag var väldigt skeptisk men fick ändra åsikt om iaf Becka, hon var jätterolig! Nathalie kom förbi en sväng och då drog vi ner på stan och satte oss på Briggen och snackade lite skit innan alla delade på sig. Bra kväll!!

Söndag jobbade jag som sagt va och lika så igår och idag. De sista två passen är nätter, jag sitter alltså på TB nu. Håller på att fixa en personaltavla och en vikarietavla :) Förra natten var lugn så jag hoppas på en likadan!



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0