:)

Sen jag kom hem från Varberg så har jag jobbat. Det var superskönt att komma tillbaka :)

Igår var jag med Mickis, Becca och Lisa på speedway. Det var den tråkigaste matchen jag varit på men sällskapet var mycket bättre!

Idag har jag jobbat en tur på fritids med Daniel, vi hade 3 barn fram till 1 då vi bara hade en kille kvar så det blev en lugn och bra dag! Yatzy, Fia med knuff, chokladmuffins och ugnspankaka bestod dagen av :) Rätt skönt att bara jobba vikarier ibland.
Just nu sitter jag i soffan framför en film och väntar på Jeppe som kommer hem vid 12 typ. Är ledig imorgon så jag kan va uppe hur länge jag vill haha! Vi går om varandra hela tiden så vi får passa på att ses även om det blir konstiga tider.



Gör mig glad med en kommentar!

Namn:
VIP?

E-postadress: (endast jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0